sobota 4. února 2012

Stmívání,aneb můj názor.

Myslím,že tento film všichni moc dobře známe.Už tu určitě byla nějaké recenze.Já jsem musela napsat svojí.Abych také nenapsala,vždyť je to takový filmový hit!Ale já mám jiný názor a o ten se chci s vámi ve svém prvním článku podělit.





Máme tu první věc.Ať už jde o knížku či film v prvním díle se pořád opakují stejné činnosti (dokud nepozná Edwarda samozřejmě) do školy, domů, vidí Edwarda ,co si o ní myslí? To vás od sledování odradí. Musím si přiznat, že ve filmu jsou i moc dobré chvíle, bohužel si na ně musíte počkat, což je dost otravné.

Další.Edward není upír. Pokud to tedy není nějaký druh upíra. Já preferuji spíše starší upíry. Slunce prostě upíra zabije. Také jsem si nikdy nevšimla, že by Edward spal v rakvi. Navíc upírovi nestačí pít krev zvířat. Prostě tu lidskou krev potřebují.

Na mě byla už dost silná Královna Prokletých ve které byla královna upírů a ta mohla vyjít na slunce, ale stejně se mi jako celek líbila víc. Zajímalo by mě kolik z nás má sourozence zblázněného do ságy stmívání.

Jako celá sága rozhodně špatná není. Snad jen ten první díl, který je dost nudný. Jen se tu snažím říct jak se nám ti upíří mění. Snad už to nebude horší. -Kattie Davis

1 komentář:

  1. já jsem teda videla jen filmy, ale ten prvni se mi teda libil zase nejvice :-)
    a silenec do toho rozhodne zadny nejsem :-)

    OdpovědětVymazat